مقالات

انتخاب و رای ما فقط سرنگونی! پردل زارع

قرار است در هفته آینده نمایش انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر برگزار شود. نمایشی که در آن قرار است فقط خودشان و نیروهای سرکوبگرشان به منظور رسمیت دادن و واقعی جلوه دادن انتخابات در آن شرکت کنند و از صندوق خالی یکی از مهرهای رژیم را که قبلا از طرف خامنه‌ای برای پست ریاست جمهوری تعیین شده به مردم معرفی کنند. با اینکه مردم میدانند پشت پرده سیرک انتخابات چه خبر است و رئیس جمهور در رژیم اسلامی پادوئی بیش نیست، باز هم رژیم در صدد است تا بخش خاکستری مردم را به هر نحوی که شده وادار به شرکت در رای گیری کند.

رژیم اسلامی صدای مردم را شنیده است و میداند که مردم ایران دیگر فریب وعده های توخالی و شعارهای پوچ را نمی خورند از اینرو با گروگان گرفتن زندگی مردم در این دوران کرونایی قصد دارد تا مردم را با وعده دادن واکسن کرونا بجای رای در روز انتخابات به پای صندوق ها بکشاند، اما مردم به روشنی میدانند که این هم یک وعده پوچ و توخالی است و هرگز در مقابل رای واکسن کرونا را دریافت نمیکنند. در اولین مناظره انتخاباتی که برگزار شد، نماینده شعبان بی مخ هیئت مرگ که کاری جز کشتن و صادر کردن احکام اعدام بلد نیست، با شش کلاس سواد و مغز خالی اش خود را نماینده واقعی مردم و غمخوار کارگران معرفی کرد، اما حرفی از گذشته کثیف خود و جنایت هائی که بر علیه هزاران زندانی مخالف رژیم اسلامی انجام داده است را به میان نیاورد. کسانی که در این مناظره انتخاباتی جمع شده بودند همگی از یاران خامنه ای و از حلقه های اصلی رژیم و از جمله جنایتکاران و اختلاسگرانی هستند که فقط به قصد خریدن عمر بیشتر برای رژیم اسلامی به میدان آمدند. اما بنا به آمارهای خود رژیم و با وجود تمامی تبلیغاتی که از ننگ صدای و سیما کرده‌اند، کمتر از سی درصد مردم این برنامه را دیده‌اند و از طرف همان بخش مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته است. مردم به خوبی میدانند که در حکومت رژیم اسلامی مردم نه اساسا حقوقی دارند و نه عدالتی وجود دازد. در حالی که کمر مردم زیر بار بحران اقتصادی و فقر و فلاکت و بیکاری و گرانی و سیاستهای رژیم خم شده است، دولت برای جلب کردن اعتماد مردم، حرف از آبادانی و اقتصاد پویا میزند، یاد برابری و حقوق شهروندی افتاده اند!!

رژیم اسلامی پیام طبقه کارگر و مردم ستمدیده ایران را شنیده است و خطر قیام و سرنگونی اش را به خوبی درک کرده است. میداند که این دوره مردم دست به اعتراض و تظاهرات میزنند پس به یک قاتل کارکشته نیاز دارد. بحث اقتصادی کشک است و برای صحنه گردانی. اینها خود مسبب فلاکت عمومی مردم اند. از این رو قصد دارد که با چهره کردن رئیسی و درست کردن مدرک جعلی برایش از او یک تصویر متفاوت نشان دهد و بگوید که این ابراهیم، ابراهیم جوان سال شصت و هفت نیست که فقط زندانیان را اعدام میکرد، او اکنون روشهای قتل عام را به خوبی یاد گرفته است و در راه اسلام و نظام هر کسی را که دم از مخالفت بزند در داخل و خارج از زندان اعدام میکند. رژیم اسلامی خوب میداند که نه با رئیسی و نه دیگر کاندیدهای دیگر نیز نمی تواند ذره ای مشروعیت به دست بیاورد. رژیم اسلامی برای نشان دادن قدرت وحشیگری خود قبل از هر دوره انتخاباتی با استفاده از نیروهای لمپن اسلامی تحت فرمانش در داخل کشور دست به حمله به مردم بی دفاع میزند و خود را قربانی تروریسم و یار مردم نشان میدهد، اما مردم به روشنی میدانند که نیروهای اسلامی در داخل کشور تحت فرمان رژیم اسلامی هستند و به دستور رژیم چنین جنایتهائی را انجام میدهند. انتخابات در رژیم اسلامی ایران نه تنها هیچ معنا و مفهومی ندارد، بلکه ابزاری برای پوشاندن و مخفی کردن چهل دو سال حاکمیت و دیکتاتوری اسلامی بر کشوری است که هیچ حزب و یا سازمان سیاسی مخالف رژیم حق فعالیت در آن را ندارند و تمامی مخالفین و فعالین عرصه های مختلف جامعه را از جمله فعالین سیاسی را یا اعدام کرده یا با زندانهای سنگین روبرو کرده است. در رژیم اسلامی هرچند که رای مردم بی تاثیر است و تمامی پست های دولتی انتصابی هستند، اما رای دادن و به پای صندق رای رفتن یعنی مشروعیت بخشیدن به حکومتی که روز به روز درنده تر میشود، یعنی تایید کردن مرگ بیش از هزاران انسان بی گناه، یعنی شریک شدن در جرم و جنایت رژیم، یعنی کوچک تر کردن سفره کارگران، یعنی مهر تایید بر تمامی بی عدالتی ها.

باید تلاش کنیم در فرصت باقیمانده وسیعا علیه نمایش قاتلین اعتراض کنیم. تلاش کنیم روز انتخابات با عدم شرکت توی دهنشان بزنیم و بعد از شکست در خیابانها رای مان را اعلام کنیم. رای ما فقط سرنگونی! هرجا میتواینم مراکز معرکه گیری را درهم بکوبیم. به تمام دنیا نشان دهیم که مردم کارگر و زحمتکش و اکثریت عظیم جمعیت ایران حکومت اسلامی نمیخواهند.

٨ جون ٢٠٢١