مقالات

سرنگونی حکومت اسلامی در گرو چه چیزی است ؟

حکومت سرمایه داری فاسد و سرکوبگر جمهوری اسلامی چهل و سه سال است که به عمر ننگین خود ادامه میدهد. دلیل ماندنش در اریکه قدرت نه از سر حقانیتش بلکه با زور و سرکوب توانسته خود را بر جامعه هشتاد وچهار ملیونی ایران تحمیل کند. در طول چهار دهه حاکمیت استبدادیش به جز رنج و محنت ، اعدام مخالفین سیاسی ، تبعیض جنسیتی، تحمیل کردن فقر وفلاکت بر زندگی مردم به خصوص کارگران و زحمت کشان در سراسر ایران، جنگهای خانمان سوز و دزدیهای کلان وسازمان یافته از طرف سران حکومت ، به خصوص شخص خامنه ای و سرداران سپاه و نیروهای امنیتی ،هیچ کار مثبتی برای مردم ستم دیده جامعه انجام نداده است .
یکی از سیاستهای دیگر رژیم جمهوری اسلامی این بوده و هست، که به جهانیان و مردم رنج دیده ایران در راس همه آنها زنان بیحقوق ، تحت ستم و تحقیرشده نشان بدهد که حکومت جمهوری اسلامی ایران، هدیه الهی و مادام العمر است که از طرف خدا برای بنده هایش فرستاده شده است. حکومت اسلامی در تبلیغات و پراتیک وانمود میکند که هر کس با رژیم جمهوری اسلامی مخالفت کند با قهر خدا و ولی فقیه مواجه میشود. زیرا از دیدگاه مذهب شیعه ، ولایت فقیه فرستاده و نماینده خدا میباشد . طبق قانون شرع و شریعت کپک زده اسلام ، باید مردم و مسلمانان بدون چون و چرا و مخالفت این امر مهم را قبول کنند وهیج نافرمانی وسر پیچی و فکر کردن به درست یا غلط بودن ولایت فقیه انجام نگیرد . زیرا اخوندها طبق رسالت خودشان به کسی جز خدا جوابگو نیستند.
ما جنبش کمونیسم کارگری و در راس همه ، حزب حکمتیست از اولین روز به قدرت رسیدن جمهوری اسلامی ایران تا به امروزبه جامعه ایران تاکید کرده ایم که این رژیم هار اسلامی قابل اصلاح نبوده و نیست و الان هم دوباره تاکید میکنیم تنها راه پایان دادن به این همه فقر ، فلاکت ، نابسامانی و خرافات قرون وسطایی فقط و فقط سرنگونی رژیم اسلامی میباشد. راه میانبر دیگری برایمان باقی نمانده است.
کارگران زحمت کش، معلمان شجاع و ستم دیده ، انسانهای ازادیخواه و برابری طلب، کمونیستها و رهبران تشکل و نهادهای اجتماعی داخل ایران، زنان ، جوانان و انسانهای شرافتمند و تشنه ازادی بپا خیزید. جمهوری اسلامی همه ارزش های انسانی را از ما گرفته است . ما دیگرچیزی برای از دست دادن نداریم . وقت ان رسیده که با اراده قوی این حکومت فاسد را به زیر بکشیم . مردم به پا خیزید این رژیم دیکتاتور ، دزد، قاتل ، فاسد و دروغگو را سرنگون کنیم . برای سرنگونی این رژیم پوسیده و ضد بشری خود را در سطوح مختلف سازمان بدهید .
اعتراضات برحق معلمان و فرهنگیان در سراسر ایران به ما نشان میدهد که آنها با بر نامه ریزی ودرست کردن تشکل های سراسری به مبارزه با دشمن پرداخته اند. گارگران هفت تپه با اعتراضات چندین ساله و اتحاد و قدرت نمایندگان واقعی خود توانستند تا حدود زیادی به خواستهای مورد نظرشان برسند . کارگران فولاد و کشاورزان اصفهان با اعتراض و همبستگی توانستند وارد میدان شوند و به کار فرما یان فاسد شان اخطار دهند و کار فرما یان بر خلاف خواست دولت و خود در مقابل کارگران متحد فولاد مجبور به انجام دادن خواسته هایشان شدند.
بازنشستگان در سراسر کشور متحدانه و با قاطعیت برای به دست اوردن خواستهایشان پا به میدان گذاشته اند و مبارزه میکنند. کارگران شرکت نفت در سال 1399 با هم اهنگی و برنامه ریزی دست از کار کشیدند تا به خواستهایشان برسند.
در حال حاضربه جرات میتوان گفت که نود در صد مردم از جمهوری اسلامی عبور کرده و خواهان فوری سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی هستند .این یک واقعیت است ، تمامی سران فاسد جمهوری اسلامی ، سپاه پاسداران دزد و قاتل ، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کاملا احساس خطر کرده اند. همه میدانند که دشمن اصلی مردم ایران جمهوری اسلامی است. تا رژیم جمهوری اسلامی بر سر کار باشد ، خبری از ازادی ، رفا ه ، خوشبختی و زندگی آرام وجود ندارد . تا این رژیم سر کار باشد تبعیض طبقاتی و فقر روز به روز افزایش می یابد. .تا این رژیم سرکار باشد زنان ایران از تبعیض جنسیتی ، سرکوب بی حقوقی مطلق و نا امنی روحی و روانی نجات پیدا نمیکنند . تا این رژیم سرمایه سر کار باشد خبری از بوجود اوردن تشکلهای منتخب خود کارگران و نمایندگان نخواهد بود. . تا این رژیم سر کار باشد خبری از حق و حقوق شهروندی وجود ندارد .باید برای خاتمه دادن به این وضعیت ناهنجار و سیاهی وستم طبقاتی که رژیم برای حفظ بقای خود و غارت ثروت و سامان باد اورده ان مملکت در تملک خود در اورده است ، راهی بیابیم . ما بایستی وارد جنگ نهایی با این حکومت فاسد بشویم و کار این رژیم را یکسره کنیم .
حزب کمونیست کارگری ایران حکمتیست با تمام توان و قدرت برای به زیر کشیدن جمهوری اسلامی همراه شما خواهد بود و خواهد جنگید . کارگران، زنان و محرومان و انسانهای ازادیخواه و شرافتمند حزب حکمتیست را از ان خود بدانید و به این حزب ملحق بشوید.
سرنگون باد جمهوری اسلامی
زنده باد ازادی برابری حکومت کارگری
ابراهیم باتمانی 05.03.2022