مقالات

جمهوری اسلامی بازنده است ،زنان تسلیم زورگویی جمهوری اسلامی نمی شوند!

تحولی انقلابی برای تعین تکلیف با نظام جمهوری اسلامی در ایران آغاز شده است و با تمام موانعی که بر سر راه آن موجود است به شیوه های مختلف ادامه داردو قابل برگشت نیست . زنان و دختران درمرکز ثقل این خیزش انقلابی قرار دارند و تمام قد علیه آپارتاید جنسی ،علیه سلطه اسلام و جمهوری اسلامی ، علیه اعمال خشونت ومحددیت بر زندگی زنان تمام قد به میدان آمده اند و تمام مقدسات اسلام و جمهوری اسلامی را به چالش کشیده اند.
با آغاز خیزش انقلابی بدنبال قتل دولتی مهسا توسط وحوش اسلامی دولت علی شیمیایی، خیزشی انقلابی با حضور زنان در صف مقدم آن ، تقابل سرنوشت سازی را علیه جمهوری رقم زد وخشم و نفرت عظیم نهفته در دل میلیونها انسان گرفتار در جهنم جمهوری اسلامی رابه غلیان در آورد.این خیزش که به شیوه های مختلف و با مقاومت زنان در مقابل وحشیگری رژیم اسلامی هنوزبر دوام است ، سمپاتی افکار عمومی در سطح جهان را به خود جلب کرده است .
زنان در خیابانها حجاب اسلامی این سنبل حقارت زن رابه آتش کشیدند. بی مهابا خیابانها را همراه مردان به تسخیر خود در آوردند.با شعارهای کوبنده جمهوری اسلامی رابا تمام درنده خویی اش به مصاف طلبیدند. دانش آموزان دختر در مدارس هرآنچه نشانی از بربریت اسلامی است پاپین کشیدند و لگد مال کردند و حجاب اسلامی را به دور انداختند.
جمهوری اسلامی درمقابل خشم مردم و زنان و از سر درماندگی، جنگی تمام عیار را با همه ابزارهای ممکن علیه زنان بی حجاب آغاز کرده است .در واقع جنگی دفاعی برای بازپس گیری سنگرهایی است که زنان و مردان در طول خیزش انقلابی برای آزادی از قید و بند اسلام و جمهوری اسلامی تسخیر کردند . زنان و دختران اکنون با حکم خود با مبارزه و جانفشلانی حجاب را به دور انداخته اند وهمچنان در حال نبرد و مبارزه اند و می خواهند خود را از بربریت اسلامی آزاد کنند.
جامعه غرق در بحران است .مملکت دارد از دست این جانیان تباه می شود .اکثریت مردم در فقروفلاکت غرقندو دغدغه نان دارند.روزانه دهها اعتصاب کارگری بر سر دستمزد و دشواری های زندگی صورت می گیرد.هم اکنون بیش ازصد هزارکارگر در نفت و پتروشیمی و گازبرای افزایش دستمزد و بهبود زندگی خود در اعتصابند .بازنشستگان، معلمان ، پرستاران ازشرایط بد معیشتی به تنگ آمده اند و برای افزایش حقوق ومستمری خود مدام در اعتراضد ، در چنین شرایطی مسئله حجاب و بی حجابی و حفظ عفت اسلامی به مشغله کل دولت و خامنه ای و همه سران رژیم جنایتکار اسلامی تبدیل شده است و برای حفظ این سنبلهای ارتجاعی مدام نقشه می کشند و جنایت می کنند تا حاکمیت ننگین خود را بر مردم حفظ کنند و مشکلات دیگرمردم را حاشیه ای کنند.
گله های بسیج و خانم زینبها را برای کنترل زنان به خیابانها و مکانهای عمومی ووسایل نقلیه عمومی گسیل کرده اند.عکس مخفی از زنان بی حجاب می گیرند و دوربینها را بر روی زنان درمعابرعمومی زوم کرده اند . روستورانها و کافه ها را به دلیل رعایت نکردن حجاب پلمپ می زنند.به مدارس دخترانه حمله شمیایی می کنند همه این جنایتها برای این است که زنان را مرعوب کنند و دست از تقابل و سرسختی بر دارند.رژیم اسلامی در برابرمقاومت و مبارزه زنان تا آنجا عقب نشسته اند که می گویند حجاب قانون است وباید رعایت شود.
حجاب اسلامی و آپارتاید جنسی یکی از پایه های حاکمیت اسلام و جمهوری اسلامی است . این پایه دارد به هم می ریزد.زنان دیگر حاضربه قبول حقارت وستم نیستند . جمهوری اسلامی بازنده است .زنان دیگر تسلیم زورگویی رژیم اسلامی نمی شوند.