مقالات

بستن مرکزاسلامی در هامبورگ، مرکزتروریستی جمهوری اسلامی سعید یگانه

 

چهارشنبه ۲۴ژوئن وزارت داخله آلمان اعلام کرد که مرکز اسلامی هامبورگ مشهور به مسجد آبی و ۵۳مورد اماکن وابسته به این مرکز در ۸ایالت آلمان از جمله فرانکفورت،مونیخ و برلین بسته و اموال و دارایی آنها توسط پلیس ضبط و مصادره شده است.دو سال قبل از این نماینده خامنه ای در مرکز اسلامی هامبورگ از آلمان اخراج و به ایران فرستاده شد.

وزارت داخله آلمان اعلام کرده که این مرکز طی چهار سال گذشته تحت نظر بوده و به دلیل ایده های اسلامگرایانه و‌تمامیت خواه در مورد حکومت،ترویج یهودی ستیزی و خصومت با اسرائیل و‌حمایت از سازمان تروریستی حزب اله که با ایران مرتبط است وفعالیت آن در آلمان ممنوع است بسته شده است. تعطیلی این مرکز جاسوسی و تروریستی جمهوری اسلامی در هامبورگ در هر حال خبر خوشحال کننده ای است بخصوص برای اپوزسیون ایرانی و مردم مخالف جمهوری اسلامی در کشور آلمان.

بستن مرکز اسلامی جمهوری اسلامی در هامبورگ و ۵۳ اماکن وابسته به این مرکز در ۸ایالت مهم آلمان نشانه وسعت فعالیت جاسوسی و تروریستی جمهوری جنایت اسلامی علیه اپوزسیون ایرانی در آلمان است که دولت این کشور در گسترش و فعالیت جمهوری اسلامی نقش داشته وبه آنان امکان داده اند. این اولین باراست که دولت آلمان اقدامی علیه جمهوری اسلامی انجام داده است. غیر از این یا با جمهوری اسلامی کنارآمده، در مواقعی هیئت به ایران فرستاده ویا همکاری کرده است. آلمان به یکی از مراکزجاسوسی وتروریستی جمهوری اسلامی تبدیل شده است . دولت آلمان قاتلین عملیات تروریستی میکونوس در برلین را تحویل جمهوری اسلامی داد و رئیس قدیمی حزب اس پی دی آقای گابریل در افتار ماه رمضان در این مرکز هم سفره قاتلین مردم ایران بود.

۳۰سال از تاسیس و عمر این مرکز تروریستی می گذرد.بارها اپوزسیون بخصوص چپ و آزادیخواه ایرانی در اعتراض به این لانه تروریستی به دولت آلمان هشدار داده و خواهان بستن آن شدند.چه شد بعد از این همه سال اعتراض به این مرکز تروریستی بلاخره درآن را بستند وتعطیل کردند.

دولت و سیاستمداران آلمان در دفاع از دولت نژاد پرست اسرائیل درحمله نظامی به غزه سنگ تمام گذاشت.در نسل کشی مردم غزه جانب دولت اسرائیل را گرفتند و برای مردم فلسطین در غزه اشک تمساح ریختند.بستن مرکز اسلامی هامبورگ و اماکن مربوط به آن بنا به دلایلی که وزارت داخله آلمان ذکرکرده دراساس خوش خدمتی به دولت اسرائیل ودر شرایطی که همچنان قتل عام مردم فلسطین توسط دولت و ارتش نژاد پرست آن ادامه دارد واعتراضی به این جنایت ندارند.

جمهوری اسلامی نه تنها عامل بیش ازچهاردهه جنایت و تحمیل تبعیض وفلاکت به مردم ایران است ، به عنوان یک حکومت تروریستی با نیروهای نیابتیش عامل ترورو ناآرامی در منطقه وبیرون ازآن است . نه تنها مراکز اسلامی ، سفارتخانه های جمهوری اسلامی مرکزترورو جنایت است وباید بسته شوند. اسدی دیپلمات جمهوری اسلامی در کشور اتریش بود که به دلیل سازمانده عمل تروریستی در مراسم مجاهدین خلق در پاریس دستگیروبه ۲۰ سال زندان محکوم شد و بعدا دولت بلژیک اورا معاوضه و آزاد کرد.

واکنش وزارت خارجه جمهوری اسلامی به بستن این مرکز تروریستی اسلامی جالب و تماشایی است. رژیمی که خود عامل خشونت،کشتار ، جنایت ودر خفه کردن هر نوع صدای مخالف و آزادیخوانه شهره آفاق دارد ، اقدام دولت آلمان را “نمونه آشکاری از مقابله با آزادی فکرو بیان و عملا ترویج خشونت و افراط گرایی” دانسته است”. درعجب دنیایی زندگی می کنیم که ناحق، طلب حق می کند .!

کشورهای اروپایی بهتراست دست از حمایت از جمهوری اسلامی بردارند. اکثریت مردم ایران رای به سرنگونی جمهوری اسلامی داده اند. تحولات دو سال قبل در ایران مردم معترض و متنفر از جمهوری اسلامی این حکم را صادر کردند.
25 ژوئیه 2024