مقالات

زینب ابوطالبی، ای مگس، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست! ملکه عزتی

 

زینب ابوطالبی گمارده شده حکومت در صدا و سيما كه اين روزها شعار مردم در خيابانها “ننگ ما ننگ ما صدا و سيمای ما” بگوشش رسيده و خواسته های صف معترضين به جمهوری اسلامی از جمله “نه رفراندم نه اصلاح، اعتصاب انقلاب”، “جمهوری اسلامی نميخوايم نميخوايم” را به وضوح شنيده و بوی الرحمان حکومت جنایت و کثافت اسلامی به مشامش خورده، با سراسیمگی و برای اثبات سرسپردگی خود، در يك برنامه تلويزيونی سراسری ميگويد: “كسانی كه نميخواهند به اين شكل كه ما زندگی ميكنيم، زندگی كنند از اين كشور بروند”!!

جواب شما دو کلمه است: غلط کردی! درست مثل رهبرت و کل جمهوری اسلامی! اين جوجه داعش بيشرم و تهی از انسانيت که در سايه كاسه ليسی، فرومايگی، تحجر، قبول بردگی و دشمنی با هرآنچه که بویی از آزاديخواهی و راديكاليزم برده، به نان و نوائی رسیده است، به مردمی كه خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی هستند و دیگر تن به ذلت نميدهند، به مردمی كه دیگر حاضر به پذيرش خفت و تحقير از طرف اربابان بازجو-خبرنگارانی مانند وی نيستند، ميگويد از اینجا برويد! به جوانان و زنان و مردانی كه ميخواهند آزادانه و خارج از چهارچوب قوانين ارتجاع مذهبی، در رفاه و آسايش و امنيت زندگي كنند ميگويد برويد! ابوطالبی به كارگرانی كه خرج او و حکومتش را میدهند و با وجود فروش نيروی كار حقوقشان را دريافت نميكنند، به کارگرانی که به شرايط غير انسانی معیشت و زندگی زیر خط فقر خود و همزمان فربه تر شدن هر روزه صاحبکار اعتراض دارند، میگوید از اینجا بروید! زینب کوماندو به همه کسانی که برای پايان دادن به اين وضعيت اسفبار در خیابان و دانشگاه و کارخانه اعتراض ميكنند ميگويد از اینجا برويد!

ما هم در مقابل قاطعانه به شما ميگوييم بسیار بيجا میکنید که اينگونه در كمال وقاحت و بيشرمی با مردم رنجديده اين مملكت اینچنین حرف میزنید! تو و اربابانت غلط كرديد خطاب به مردمیكه ١٠٠ هزار كشته و اعدامي در راه رهاييشان داده اند اینگونه گستاخانه یاوه میگوئید! اين مردم تا تو و اربابان پدرخوانده داعش را از اریکه قدرت به زیر نکشند جایی نخواهند رفت! مردمی كه عزيزانشان را برای برپایی يك دنيای بهتر، يك زندگی شايسته انسان امروز، یک زندگی فارغ از استثمار و فقر و فلاكت و نابرابری، در زندانها و سياه چالها از دست داده اند، دهن تو و امثال تو را اگر نه سرب که گل ميگيرند جهت این یاوه سرایی ها! به شما بگويم اكثريت مردم، مردمی كه معيشت روزمره شان را حكومت شما به گرو گرفته، مردمی كه برای سرنگونی حكومت مورد حمایت شما عزم جزم كرده اند و در ديماه ۹۶ تا امروز در خيابانها فرياد ميزنند؛ “مرگ بر خامنه ای”، از آن كشور نخواهند رفت. نه تنها نخواهند رفت به شما قول ميدهم بزودی انقلابيون و كمونيستهای تبعيدی هم برخواهند گشت. بترسید از آن روز!

این مردم معترض که فریاد میزنند “بترسید بترسید ما با هم هستیم” سرنگونتان خواهند كرد. آنوقت بايد منتظر دادگاههای انقلابی مردم باشيد. شماها نه به دلیل عقاید ارتجاعی و عهد عتیقی تان بلکه بدلیل جنايت هايتان، برای اسيد پاشی، برای تحمیل آپارتايد جنسی، برای شکنجه و زندان و سناريوهای ساختگی در “صدا و سیمای ننگین” علیه شریف ترین انسانهای آن مملکت محاکمه خواهید شد. شماها باید بجرم وضعیتی که برای محرومان ساخته اید، برای تحمیل فقر و اجبار به فروش تن در ازای نان، برای كودكانی که زندگی شان را در خیابانها نابود کردید، برای توهین و شکنجه و تجاوز به اسرا و معترضین در زندانها باید محاکمه شوید. اربابان تو ٤٠ سال است با حربه سركوب و چماق و زندان و ارگان های كثيف تبليغاتی كه تو يكی از مهره های دست چندم آن هستی با گله بسيجی و حزب اللهی سرپا مانده و حكومت ميكنند! يك روز اين ماشین سركوب را از خيابانها جمع كنيد آنوقت خواهيم ديد چه كسانی بايد بار و بندیلشان را ببندد و بروند و چه كسانی ميمانند!! راستش ارزشی ندارد به امثال زينب ابوطالبی گفت خجالت بكش، شرم كن! كسی كه ماشین لاندكروز چند صد ميليونی سوار ميشود و خانه اش كرايه ای نيست و سفره اش از فروش قرنيه چشم و كليه فراهم نشده، نمی فهمد شرم چيست، نميفهمد معنای خجالت بكش چيست! شرم یک خصیصه انسانی است اینها اما وحوش جنایتکارند.

بايد به اين موجود فرومايه گفت شعور نداشته ات را اگر به كمك ميگرفتی ميفهميدی حكومت اسلامی در بحرانی ترين شرايط تاريخ حياتش به سر ميبرد. نه اين قبیل ياوه گوييهای تو و نه رژه گله های سپاه و لباس شخصی های مزدور در مقابل مردم به خشم آمده و معترض “دیگر اثر ندارد”. سراشيبی سقوط و سرنگونی آنقدر نزديك است که تصور آن لرزه به اندامتان انداخته است. كار از ناراضی بودن گذشته، اين مردم تا صاحبان قدرت را به گور نسپارند دست از اعتراض بر نخواهند داشت. نارضایتی مردم از دیماه ۹۶ وارد مرحله جدیدی شد، کار شما تمام است. بهتر است دنبال سوراخ موش بگردید. این مردم ديگر صف ساكت ناراضيان خشمگین، بغض فروخورده و نشسته در خانه نيستند. مردمی هستند كه عزم جزم کرده اند تا دیگر تن به ذلت ندهند! مطمن باشید رویارویی با این مردم کار ساده ای نیست. حتما این پيام روشن را شنيده ايد: “اصلاح طلب اصول گرا ديگه تموم ماجرا”! اين كارت سوخته هم ديگر به درد بازی نميخورد و به دادتان نخواهد رسید! مردم عاصی در سنگر خيابان با شما تعيين تكليف ميكنند همانطور كه نسل ما در ٥٧ با رژيم پهلوی تعيين تكليف كرد. اما اينبار با تجربه تر و بسیار هوشيارتر!

و در پايان، در مقابل یاوه گوئی “از کشور بروید” زینب ابوطالبی به مردم ناراضی، ما مردم معترض و مصمم با خشم فروخورده ٤٠ ساله از جمهوری اسلامی برای اين بازجو – مجری كه سالهاست از خوان گسترده اين رژيم جنايتكار بهره برده و طعم فقر و سفره خالی و خوردن فلافل به قيمت همخوابگی با ١٢ نفر را نچشيده است، شما كه نزدیکانتان زندانی و ممنوع الملاقات و مجهول المكان نيستند، خطاب به شما يك فراخوان روشن داريم؛ از ما بشنويد و بدون اتلاف وقت عمل كنيد!

زمان زيادی برای فکر کردن و تصميم گيری در اختیار نداريد. روزی كه صدا و سيما اين ارگان تحميق و سانسور به تصرف مردم انقلابی درآمد، بازجو – مجری های امثال تو و آمنه و ديگران به جرم همكاری خالصانه و داوطلبانه با حكومت شكنجه و اعدام و كشتار در دادگاههای مردمی محاكمه میشوید. شنیدم که بعد از اعتراضات مردم عذرخواهی کردی و چرندی را که گفتی پس گرفتی، اما این کافی نیست. اگر همين الان استعفا بدهيد، صدا و سیما را بجا بگذارید واین را رسما به مردم اعلام کنید، از ياوه گويي و دفاع از اين حكومت جنايتكار دست برداريد، جنایت های پشت پرده را افشا کنید، آنوقت مشمول تخفيف مجازات در احكام دادگاه های انقلابی مردم خواهید شد. اين فراخوان ما مردم مصمم به سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی به تو و همه كسانی است كه سرنوشت خود را به سرنوشت رژيم غرق در بحران جمهوری اسلامی گره زده اند!

٢٥ دیماه ۹۸