کنگره ششم حزب کنگره های حزب

کنگره ها // ۶//قرارهای مصوب کنگره ششم حزب کمونیست کارگری-حکمتیست

قرار در مورد مدت زمان برگزاری کنگره های حزب
کنگره ششم حزب  تصویب میکند  مدت زمان برگزاری کنگره های روتین حزب  مجددا ٢ سال حداقل یکبار و منطبق با اصول سازمانی حزب برگزار گردد.
قرار در مورد حزبیت و موازین حزبی
یکی از پایه های مهم هر حزب سیاسی جدی، به ویژه  یک حزب  کمونیستی  مانند ما، فعالیت بر مبنا موازین اساسنامه ای و مقرارت مصوب ارگانهای رهبری خود  است. بدون  حزبیت متکی به مقررات و موازین  روشن و محکم نمیتوان به عنوان یک جریان سیاسی و کمونیستی پاسخگو وظایف خطیر خود بود و سازمان کمونیستی منضبطی داشت. از اینرو کنگره ششم با توجه به تعرضاتی که در گذشته به حزبیت کمونیستی در حزب ما شده و بنا به حیاتی بودن این سنت کمونیستی در فعالیت جنبش ما، بر سنتهای حزبیت کمونیستی و اجرا همه اجزا اصول سازمانی و متمم ها و دیگر مصوبات حزبی تاکید دارد . از رهبری منتخب کنگره اکیدا میخواهد که پیگیرانه و در تمام سطوح فعالیت  سازمانهای حزبی  را در این راستا سازماندهی و رهبری کند و خود الگو یک رهبری متکی به سنتهای حزبیت کمونیستی و موازین و مصوبات باشد.
.

در مورد گارد آزادی
گارد آزادی پروژه و یکی از ابزارهای مهم حزب وجنبش ما است. این عرصه را  باید جدی تر دنبال و به امر فوری رهبری منتخب کنگره ششم حزب  تبدیل کرد. واقعیت امروز تحولات سیاسی در منطقه و چشم انداز تلاطمات مهم در اوضاع سیاسی .منطقه ،ایران و کردستان نیز یک بار دیگر ضرورت گارد آزادی را برای حزب و جنبش کمونیستی و کارگری به یک امر غیر قابل چشم پوشی تبدیل کرده است. رهبری منتخب کنگره موظف به راه اندازی فوری سازمان و فعالیتهای گارد در سطح سراسری و کردستان میباشد.